יישור שיניים לינגואלי

יישור שיניים לינגואלי פנימי המורכב בחלקו האחורי של בפה כך שהוא נסתר לחלוטין ובלתי נראה אצל המטופל. מטרת הגשר הקדמי הוא בדיוק כמו מטרת גשר רגיל – ליישר את שיני המטופל ולהחזירן למבנה שיניים אחיד, ייחודו של גשר פנימי הוא בכך שהגשר מותקן באופן פנימי ואינו מורגש חיצונית. במרפאת השיניים ד”ר פיש בתל אביב מומחים בטיפולי אסתטיקה של הפה עד להשגת חיוך מושלם עבור כל הפציינט.

מה כדאי לבחור: גשר קונבנציונלי או לינגואלי?

מראה הגשר הרגיל גורם לעתים לחלק מהמטופלים למבוכה וחוסר נעימות ממראה הגשר החיצוני, למטופלים שלא מעוניינים כי יראו את הגשר המסורתי מומלץ לבחור בשיטת יישור שיניים לינגואלית – גשר בלתי נראה פנימי.

גשר פנימי מוסתר בדומה לגשר רגיל יטיב וישפר את יישור השיניים של המטופל וישיג את אתה המטרה – מראה אסטטי של הפה. ישנם רופאי שיניים ואורתודנטים הסבורים כי שיטה זו יעילה פחות מאשר גשר שיניים קידמי רגיל מאחר וחוזק האחיזה חלש יותר. במרפאתנו תקבלו את כל המידע המקצועי להשגת התוצאה היעילה ביותר עבורך.

מה עוד חשוב לדעת על גשר לינגואלי?

  • על מנת ליצור לפציינט גשר מותאם למבנה הפה אנו לוקחים מידות של השיניים באמצעות תבנית יציקה שבאמצעותה הגשר מיוצר במעבדה.
  • יישור שיניים עם גשר לינגואלי מתאים לכל אחד ולכל גיל! להבדיל מיישור שיניים אינוזיליין שהגיל להתחיל את הטיפול הוא 12 בממוצע
  • חשוב לשמור על הגשר הלינגואלי בייחוד בימים הראשונים לאחר ההדבקה, יש להקפיד לאכול מזון רך ולהימנע מאוכל קשה אשר עלול להזיק לגשר.

[dt_button el_class=”btn-bold” link=”https://www.drfish.co.il/contact/” size=”big” bg_color_style=”custom” bg_color=”#004c8a”]לקביעת תור ולפרטים נוספים לחצו כאן[/dt_button]