טיפולי אורתודונטיה מתקדמים

במרפאת השיניים ד”ר יוסי פיש מבוצעים טיפולי אורתודנטיה ע”י ד”ר גל פיש-בלקין בעלת ניסיון רב בתחום. במרפאה ניתנים טיפולי אורתודונטיה ויישור שיניים כגון: יישור שיניים לינגואלי (בלתי נראה) , יישור שיניים אינוזיליין (Invisailgn), ברטקס חרסינה וסמכים ממתכת.

יישור שיניים למבוגרים וילדים

יישור שיניים לילדים – שיניים אשר גדלות בזווית עקומה בגיל צעיר עלולה להחמיר עם השנים ולפגוע בתחושת הביטחון העצמי של הילד, במרפאת השיניים ד”ר פיש מתבצע תהליך יישור השיניים עבור הילד שלך ברמה המקצועית הגבוהה ביותר תוך שימוש בחומרים הטובים ביותר ובשיטות המתקדמות התחום.

יישור שיניים למבוגרים – טיפולי יישור שיניים עבור מבוגרים הם מהפופולריים ביותר בתחום הטיפולים האסתטיים, בזאת בזכות הטכנולוגיה המתקדמת וטכניקות שפותחו המאפשרות להסתיר את התקן היישור על השיניים  ולהפכו ל”בלתי נראה”.

מרפאת מומחים לטיפול אורתודנטי

במרפאת השיניים של ד”ר יוסי פיש בתל אביב מבצעים טיפולי אורתודונטיה מתקדמים לילדים ומבוגרים, את הטיפולים מבצעת ד”ר גל פיש-בלקין. במרפאה תקבלו ייעוץ ואבחון יסודי על מנת להתאים את הטיפול לבעיה האורתודונטית או לסיבות שבגינן נוצרה הבעיה זו. הסיבות שגינן אנו נדרשים לטיפול אורתודונטי מקצועי בן סיבות גנטיות וסיבות שנגרמות כתוצאה שבחיקה, הזמן וגיל. לצורך הבדיקה האורתודונטית נדרש לרוב לבצע צילום רנטגן ואנליזה של יחסי הלסתות והשיניים.

שאלות ותשובות בנושא טיפול אורתודונטי ליישור שיניים

מהו יישור שיניים אינויזליין?

יישור שיניים בלת נראה על ידי קשתיות יישור שקופות בשיטת Invisalign התומך בחיזוי ממוחשב. שיטת יישור שיניים אינוויזלין הינה שיטה חדשנית ומתקדמת המאפשרת לרופא השיניים להעניק למטופל טיפול אורתודנטי איכותי וחדשני באמצעות מכשור שקוף ובלתי נראה לעין.

מהו יישור שיניים לינגואלי?

יישור שיניים לינגואלי פנימי (גשר לינגואלי) המורכב בחלקו האחורי של בפה כך שהוא נסתר לחלוטין ובלתי נראה אצל המטופל. מטרת היישור הלינגואלי היא להחזיר את שיני המטופל למבנה אחיד, ייחודו של הגשר בכך שהגשר מותקן באופן פנימי ומוסתר לחלוטין למראה אסתטי. הטיפול מבוקש במיוחד בקרב בוגרים.

טיפולי ברקטס חרסינה ומתכת

מהם ברקטס לשיניים? מה מייחד אותם? והאם ניתן ליישר שיניים באופן המשתלב אסתטית עם השיניים?
ברקטס, או סמכים ממתכת הנם עזרים קבועים ליישור השיניים, וזאת בשונה מהעזרים הניידים אותם המטופל מרכיב חיצונית על חלל הפה. בשפה העממית קוראים להם גשר. על אף כי עזרים קבועים אלו מחוברים ישירות לשיניים עם חוט מתכת דקיק בין כל ריבוע מתכת, ועל אף כי צבע המתכת הכסוף אינו מתיישב מבחינה אסתטית עם מראם הלבן של השיניים, מדובר באמצעי היישור המהיר ביותר, שמשיג שיניים ישרות בפרקי זמן קצרים למכביר.

ד”ר יוסי פיש – מרפאת מומחים ליישור שיניים

בחירת טיפול יישור השיניים המתאים באופן מדויק למטופל מכל ההיבטים זו החלטה שיכולה להשפיע על איכות החיים לאורך זמן רב ולכן מומלץ לפנות אל רופא שיניים שלו ניסיון רב באורתודנטיה. במרפאת השיניים של ד”ר יוסי פיש יעמוד לרשותכם צוות מקצועי, מנוסה ומיומן בתחום אשר בקיא בכל החידושים שקיימים בתחום יישור השיניים

לתיאום תור או לקבלת פרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון 052-333-0456 עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

[dt_button link=”https://www.drfish.co.il/contact/” size=”big”]לקביעת תור ולפרטים נוספים לחצו כאן[/dt_button]