ברקטס חרסינה

מהו ברקטס חרסינה, ומדוע זהו אמצעי יישור שיניים כדאי עד מאד לכל מטופל באורתודנטיה? מהו יתרונו על פני אמצעי יישור שיניים אחרים? מדוע הוא נחשב לפופולרי במיוחד בקרב לא מעט מטופלים בגילאים שונים?

ברקטס חרסינה הנו אמצעי יישור שיניים לבן – בצבע השיניים שלכם. זהו אמצעי אסתטי שאינו חושף את המטופל לבעיות תדמית או פוגע בביטחונו העצמי, בשונה מסוגים מתכתיים הגלויים לעין. ברקטס מחרסינה הוא הפתרון האידיאלי עבור כל אותם אלו אשר חוששים מן המראה של הסמכים על שיניהם. אין זה סוד שכולנו מייחסים חשיבות רבה למראה ולא אוהבים את המראה המתכתי בעת שאנו מחייכים. כתוצאה מכך, הרפואה המודרנית חשבה על פתרון אטרקטיבי אשר נותן מענה לשני היבטים – מחד לפן הרפואי ומאידך, לפן האסתטי אשר גם הוא טורד את מנוחתם של מטופלי רבים השוקלים באם להיכנס לתהליך.

מדוע בכל זאת אנו רואים מאות מטופלים ברחבי הארץ עם סמכים ממתכת?

סמכים ממתכת מעוצבים כיום באופן אישי: ניתן לעצב אותם בשלל צבעים כמו אדום או ירוק, וילדים מוצאים את המראה הרובוטי כמגניב. גם מבחינה רפואית – יש יתרון קל, שכן הסברה היא שברקטס ממתכת מיישר מהר יותר את השיניים מאשר ברקטס חרסינה, למרות שהנתונים מראים כי מדובר בהפרש זוטר, ובכל מקרה – שניהם מהירים יותר מהגשר הנייד, בהינתן שזהו אמצעי היישור היחיד שהותאם למטופל. יתרה מכך, ישנו ההיבט של המחיר אשר גם הוא מהווה שיקול.

ביצוע טיפולי ברקטס חרסינה במרפאת ד”ר יוסי פיש

יישור שיניים באמצעות ברקטס חרסינה זהו הליך רפואי המתבצע במרפאת המומחים של ד”ר פיש, מרפאה מקצועית אשר שמה הולך לפניה בתחום. צוות המרפאה מתמחה ביישור שינים ונותן מענה בתחום הן למבוגרים והן לילדים, תוך שמספק כתובת מקצועית של מומחים אמתיים, היודעים להתאים את דגם הסמכים לכל מטופל באופן אישי. בדרך זו אתם יכולים להיות בטוחים שיישור השיניים יהיה כמה שיותר אפקטיבי ויתבצע ללא עוררין.

[dt_button el_class=”btn-bold” link=”https://www.drfish.co.il/contact/” size=”big” bg_color_style=”custom” bg_color=”#004c8a”]לקביעת תור ולפרטים נוספים לחצו כאן[/dt_button]