טיפולי השתלת שיניים בהרדמה מלאה

היכן ניתן לעשות השתלת שיניים בהרדמה מלאה? כיצד מבצעים הליך זה ולמי הוא מתאים?

זה אינו סוד כי רפואת השיניים כרוכה בכאב מסוים. הפה בכלל והחניכיים בפרט מלאים בעצבים רגישים מאוד למגע ולעיתים קרובות העבודה שיש לעשות בחלל הפה היא חודרנית ומלווה בכאבים. אנשים רבים חוששים מהכאב ומאובדן כושר העבודה עד כדי כך שהם דוחים את טיפולי השיניים הדחופים שלהם ומגיעים למצב רפואי קשה ולפגיעה באורח חייהם. בשונה מאזורים אחרים בגוף, טיפול שיניים הוא אסתטי כפי שהוא רפואי ומגיע עם שיפור ישיר באיכות החיים. כיום אין ממה לפחד, הודות לחידושים טכנולוגים ואחרים ניתן לשלוט ברמות הכאב ולהפוך את חווית טיפול השיניים למהירה ואף נטולת כאבים.

מתי מבצעים השתלת שיניים בהרדמה מלאה?

השתלת שיניים היא דוגמה מובהקת להליך המציע שיפור אסתטי לצד טיפול בבעיות רפואיות. השתלת שיניים בהרדמה מלאה מתאימה לכל אותם אנשים אשר מפחדים להתמודד עם הכאב או שאינם רוצים להרגיש אותו. בעזרת ההרדמה הם יוכלו להימנע מתחושת הכאבים או מאי הנעימות הנלווית לטיפול. אנשים חרדתיים וכן אנשים עם בעיות מוטוריות, אשר מונעות מהם את היכולת לעבור טיפול ללא תזוזה, ייהנו גם הם מהיתרונות של השתלת שיניים בהרדמה מלאה.

כיצד ניתן לוודא התאמה בין הטיפול למטופל?

יש להבין כי השתלת שיניים היא הליך רפואי והרדמה מלאה היא משהו שיש לעשות אותו במקצועיות ואחריות. הרדמה מלאה וסדציה נעשים תמיד על ידי מרדים וגם רופא השיניים המבצע חייב להיות בעל תעודה מטעם משרד הבריאות המאשר לו לעשות פעולות אלה! לא מומלץ לעבור השתלת שיניים בהרדמה מלאה אצל רופא לא מוסמך או חסר ניסיון או וותק בתחום. לכן אם מיומנות היא מה שאתם מחפשים, ואכן לא מומלץ להתפשר על פחות, הנכם מוזמנים להשאיר פרטים באתר או להתקשר ולקבוע פגישת ייעוץ עם ד”ר פיש ולבדוק את מידת ההתאמה להליך. ד”ר פיש הוא רופא שיניים וותיק עם שני עשורים של ניסיון ותפקד כמשתיל בכיר ברשת שורש, מרפאת אריאל ורשת תדהר. זה הזמן שלך לקחת צעד קטן לכיוון החיוך שתמיד רצית, כשלרשותך עומדים כל האמצעים לשיכוך הכאבים.

השתלת שיניים – בהרדמה כללית