טיפול ציפוי חרסינה לשיניים

היכן אוכל למצוא ציפוי חרסינה לשיניים ברמה גבוהה? מה הם היתרונות והחסרונות בציפוי לשיניים והאם ישנן סכנות בביצוע התהליך?

הסוד לחיוך המושלם של הכוכבים ההוליוודיים לא היה גלוי במשך שנים. איך לצד אורח החיים הפרוע של הרבה מהכוכבים, הם מצליחים לשמור על שיניים הנראות כל כך בריאות זו שאלה אשר עברה מתחת לרדאר של רוב האנשים. הסיבה לכך היא שרוב הכוכבים של הוליווד משתמשים בטובי הרופאים לטיפולי שיניים, השתלות שיניים וציפויי חרסינה. בזכות התקדמות טכנולוגית ורופאים מומחים, כיום התהליך אמנם יקר מעט אך הוא בר הסגה ע”י כל המתרפאים, בטוח וכמעט נטול כאבים.

מה הם השלבים של ציפוי חרסינה לשיניים?

יש להבין כי ציפוי השן כולל תהליך אשר יוצר את החיוך המושלם וזאת מבלי לפגוע באיכויות של השיניים שלך. לכן לתהליך זה מספר שלבים הנעשים על ידי רופא מנוסה ולא מומלץ להתפשר על איכות הרופא אפילו בעלות כלכלית.

שלב ראשון – ההכנה

בשלב זה הרופא ייבחן כל שן בנפרד כדי להתאים לה את הטיפול הרצוי ויבצע חישובים כגון מרחק מהשיניים האחרות ומהשפתיים לצד ההכנה של כל שן לתהליך. לעיתים יש להסיר שכבה דקה של אימייל דנטאלי בכדי שההדבקה תהיה מיטבית. לאחר שלב זה השיניים מוכנות כאשר בסוף שלב זה מודבקים ציפויים זמניים.

שלב שני – המדידה והמעבדה

המידה היא השפה בה מעביר הרופא את הנתונים מהפה של הפציינט לטכנאי שצריך לייצר את היצירה.

הטכנאי מיצידו, מייצר תבנית גבס שהיא העתק מדוייק של הפה של המתרפא ועליה הוא בונה את היצירה. בעזרת שיטות של סינון והזרקת קרמיקה הוא מביא את הציפוי לרמה הרצויה.

שלב שלישי – התאמה

בשלב זה מנסים את היצירה בפה לעיתים עם הטכנאי עצמו או במעבדה, לקבלת תוצאה מקסימלית.

שלב רביעי- ההדבקה

בשלב זה הרופא מדביק את הציפויים לשיניים בכדי להשיג את התוצאה הרצויה. מכיוון שקשה מאוד לעשות שינויים לאחר ההדבקה, עלייה להיעשות בצורה מקצועית ולאחר תכנון.

איפה מבצעים ציפוי שיניים?

ד”ר יוסי פיש הינו אחד הרופאים המקצועיים בארץ ומאחוריו שני עשורים של ניסיון. הוא נחשב למקצוען בתהליכי ציפוי חרסינה לשיניים ובתיק העבודות שלו טיפולים רבים מסוג זה. לאחר השארת פרטים באתר תיקבע עמו פגישת ייעוץ בה תוכלו לספר לו על הרצונות והציפיות שלכם ולקבל עוד פרטים לגבי הטיפול.

לתאום תור כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר, לקבל את החיוך עליו תמיד חלמתם ולעולם לא להוריד אותו.

מאמרים נוספים בתחום טיפולים אסטטיים