ציפוי למינייט לשיניים

מהו ציפוי למינייטס ומדוע הוא נעשה כה פופולרי בשיניהם של לא מעט אנשים? כיצד למינייטס מסייע לשמירה על השיניים? מדוע מומלץ מאד להשקיע בטיפול, וכיצד מי שהשקיע חוסך לעצמו הסתבכות מיותרת?.

ציפוי למינייטס הוא מעין “שריון” מלאכותי לשן. זהו ציפוי לבן מחרסינה אשר מצד אחד יוצר מראה של שיניים לבנות ומהצד השני גם דוחה כתמים ומגן על השיניים המצופות. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים, אשר מראה השיניים חשוב להם, מבינים את ההכרח בציפוי השיניים שלהם ומורים לרופאי השיניים שלהם לצפות את שיניהם עם למינייטס.

יש לכם סיבה לחייך – למינייטס דואג לשיניים לבנות ויפות

ההבדל בין פה רגיל לבין פה ששיניו צופו בלמינייטס הוא עצום. אם תראו שני אנשים מחייכים, האחד עם ציפוי והשני בלי, תיווכחו בהבדל כי הוא יורגש מיד. בעזרת ציפוי למינייטס השיניים יישארו לבנות גם אחרי ארוחת צהריים גדולה ורוויה בחומרים מכתימים, בעוד ששן שלא צופתה בו חשופה להצהבה והכתמה שתצריך מאוחר יותר טיפול הלבנה.

מתי, על פי רוב, שמים למינייטס על השיניים?

לאחר בדיקה מקיפה על ידי רופא של כל חלל הפה, ביצוע טיפולים נדרשים כמו סתימות, כתרים, יישור וכדומה. ביצוע למינייטס בפה עם שיניים שמצבן בכי רע פחות מומלץ. מה גם שלא יהיה מקצועי ללא ביצוע הליכי טיפול ראויים קודם לכן.

למינייטס עושים אצל רופא שיניים בעל ידע וניסיון

כזה הוא ד”ר יוסי פיש, המספק את כל טיפולי השיניים – מיישור ועד סתימות וכתרים. ד”ר יוסי פיש מבצע גם למינייטס באופן יסודי שיגרום לפה שלך להיראות בריא, רענן ומבריק הרבה יותר.

באמצעות למינייטס אפשר לתקן מקרים קלים של יישור שיניים.

למידע על ציפוי שיניים מסוג למינייטס פנו לד”ר יוסי פיש באמצעות עמוד זה!

אודות ציפוי למינייט לשיניים

ציפוי למינייט לשיניים הוא ציפוי שנועד לפתור בעיקר בעיות אסתטיות. בחלוף השנים השיניים שלנו עלולות לאבד את הצבע הטבעי שלהן, ואם אנחנו לא רוצים לוותר על חיוך שיחשוף שיניים לבנות יש כמה פתרונות אפשריים. אחד הפתרונות הללו הוא ציפוי למינייט לשיניים ואנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת עליו.

מהו ציפוי למינייט לשיניים והיכן נשתמש בו?

ציפוי למינייט לשיניים הוא ציפוי שעשוי מתערובת של כמה חומרים כאשר העיקרי שבהם הוא חרסינה. הציפוי הזה מודבק על גבי השיניים ומחזיר להן את המראה הלבן והטבעי שכולנו כל כך רוצים. בתערובת מעורבים חומרים קרמיים עם פולימרים שונים שנועדו לא רק לדאוג למראה של השן אלא גם להבטיח שהציפוי יהיה מספיק חזק כדי להישאר במקומו לאורך שנים רבות.

העובדה שמדובר על ציפוי לשן הופכת אותו לרלוונטית במקרים שבהם הבעיה היא בצבע של השן או שיש פגמים קטנים במבנה השן. פגמים עמוקים יותר דורשים השלמה של השן, דבר שלא ניתן לעשות באמצעות הציפוי. הציפוי גם יכול לפתור בעיות של עקמימות או סדקים קלים בשיניים. בכל מקרה של ספק כדאי לקבל ייעוץ מרופא מומחה כדי להבין האם למינייט הוא פתרון מתאים למצב שלכם.

ציפוי למינייט לשיניים

איך עושים ציפוי למינייט?

אחרי שהחלטתם ללכת על ציפוי למינייט ובדקתם מול רופא מומחה שבמצב שלכם אכן ניתן לעשות ציפוי כזה, עליכם לדעת שהתהליך כולו כולל שלושה שלבים עד למצב שבו השיניים שלכם מצופות.

  1. בדיקה ולקיחת הדמיה: השלב הראשון בטיפול הוא בדיקה של חלל הפה ויצירת הדמיה של השיניים עליהן אנחנו רצים לשים את הטיפול. השלב הזה הוא שלב קריטי בתהליך כיון שבלעדיו לא נוכל ליצור הדמיה מדויקת. את הבדיקה וההתאמה עושים אצל הרופא שבסופו של דבר גם ידביק את ציפוי הלימנייט לשיניים.
  2. הכנת התבנית: בשלב הזה ההדמיה שנוצרה על ידי הרופא עוברת למעבדה שבה מכינים את הציפוי עצמו. הציפוי הוא ציפוי שמותאם עבורכם באופן אישי ונעשה בהתאמה מושלמת למבנה הפה. המטרה היא כמובן ליצור ציפוי שלא יהיה ניתן להבין בהבדל בינו לבין השן.
  3. הדבקת הציפוי: השלב האחרון הוא זה של הציפוי עצמו. הרופא ייקח את התבנית שנוצרה במעבדה וידביק אותה לשיניים שלכם. הרופא יוודא את ניקיון השיניים ולאחר מכן ידביק את הציפוי. בימים הראשונים אתם עשויים להרגיש אי נוחות מסוימת עקב הציפוי אולם היא אמורה לעבור תוך מספר ימים.

מה היתרונות של ציפוי למינייט?

לציפוי למינייט יש מספר יתרונות על פני אופציות אחרות של ציפויי שיניים.

  1. עמידות: היתרון הראשון הוא כמובן העמידות הרבה שיש לציפוי הזה על פני ציפויים אחרים. למרות שמדובר על חומר מלאכותי, ציפוי למינייט שנעשה בצורה איכותית יכול להחזיק מעמד למשך 20 שנה. כמובן שזה תלוי גם בשמירה שלכם על הציפוי, אולם באופן כללי מדובר על הציפוי העמיד ביותר שקיים בשוק.
  2. מראה: המטרה העיקרית שלנו בציפוי השן היא אסתטית. פתרון של בעיות רפואיות בחלל הפה יכול להיעשות במגוון אמצעים, אולם ציפוי למינייט הוא זה שפותר את הבעיות הללו בצורה היפה ביותר. הברק שיש לציפוי והקלות שבה ניתן לנקות אותו מעניקים לו יתרון על פני ציפויים אחרים.
  3. שמירה על מבנה השן הבסיסי: ישנם ציפויי שיניים שבהם יש שינוי של מבנה השן. לעיתים מדובר על ניסור של חלק מהשן ולפעמים דווקא בהדבקת תוספת של חלק חסר. השינויים הללו עלולים ליצור אי נוחות בחלל הפה, שרגיל לצורה הטבעית של השיניים. בציפוי למינייט מדובר על שכבה מינימלית כך שהמבנה הטבעי של השן נשמר.
  4. טיפול מהיר: היתרון האחרון הוא המהירות היחסית שבה הטיפול נעשה. כאמור, ישנם שני שלבים שבהם תצטרכו להיות אצל הרופא בפועל, אך בסופם תוכלו להנות מציפוי אסתטי לפה שתוך ימים ספורים תתרגלו אליו.

תחזוקת הציפוי

אחרי שהשקעתם בציפוי למינייט איכותי לשיניים, חשוב לשמור עליו כדי שהמראה שלו יישאר לאורך זמן. צחצוח שיניים פעמיים ביום הוא בגדר חובה, כאשר מומלץ לעשות אותו עם מברשת רכה שלא תפגום בציפוי. כמו כן מומלץ לעבור עם חוט דנטלי בין השיניים כדי להסיר מהן שאריות מזון. אחת לשנה לפחות כדאי לפנות לשיננית לניקוי ובדיקה שהציפוי תקין ולא צריך לבצע בו תיקונים.

בניגוד לציפויים אחרים, הלימנייט דוחה צבעים שמגיעים ממזון כך שמהבחינה הזו אתם לא צריכים לדאוג. עם זאת, עישון לאורך זמן עלול להזיק לציפוי אז כדאי להימנע ממנו כמו גם מלעיסה קבועה של מזון קשה, דבר שגם הוא עלול בטווח הארוך להזיק לציפוי.

איפה ניתן לעשות ציפוי שיניים למינייט?

אם שאלתם את עצמכם היכן ניתן לבצע טיפול של ציפוי השיניים בעזרת למינייט, התשובה לכך היא שאתם צריכים למצוא מרפאת שיניים בה ניתן השירות הזה. לא בכל מרפאה ניתן שירות של ציפוי שיניים וגם במרפאות שכן לא תמיד אפשר לעשות ציפוי למינייט. עליכם למצוא מרפאה שנמצאת בקשר עם מעבדה אליה ניתן להעביר את ההדמיה ולקבל ציפוי מתאים לשיניים שלכם.

כמה זה עולה לנו?

השאלה האחרונה שנותר לנו לענות עליה היא כמה יעלה לכם לבצע ציפוי למינייט לשיניים. כמובן שלשאלה הזו אין תשובה ברורה, והמחיר תלוי בכמות השיניים להן אתם צריכים לעשות ציפוי וכמובן בניואנסים אחרים שנקבעים לפי המרפאה שבה תבחרו לבצע את הציפוי. באופן כללי המחיר לציפוי עבור שן בודדת נע בין 1500 ל3000 ₪, כאשר בכל מרפאה התמחור יהיה אחר.

עם זאת, המחיר עבור מספר גדול יותר של שיניים יהיה זול יותר מאשר הכפלת המחיר של שן בודדת בשל העובדה שחלק מהמחיר הוא על ההדמיה ועל עצם העבודה של הרופא, דבר שלא מוכפל כאשר אנחנו מוסיפים עוד שיניים לציפוי. אם המחיר נראה לכם גבוה זכרו שמדובר על ציפוי לשנים רבות.

על מה חשוב להקפיד כאשר עושים ציפוי למינייט?

המחיר של הלימנייט, למרות שמדובר על הציפוי הטוב ביותר לשיניים הוא לא זול. לאור זאת, הדבר החשוב ביותר לבדוק כאשר אתם עושים צפוי כזה לשיניים שלכם הוא את האיכות של המרפאה. כאמור, לא בכל מרפאה ניתן לבצע את הטיפול, וגם אם כן עליכם לבדוק את האיכות שלה ורמת הניסיון שיש לרופא שמבצע את הטיפול. בנוסף, מומלץ לבדוק שיש אחריות על הציפוי על מנת שבמידה ויתגלה בשלב מאוחר פגם בציפוי תוכלו לקבל תיקון ללא עלות נוספת.

את הטיפולים השוטפים שצריך לעשות על מנת לשמור על הטיפול מומלץ לעשות במרפאה שבה עשיתם אותו. צוות המרפאה מכיר טוב יותר מכולם את הציפוי שעשיתם והוא ידע כיצד לטפל בו בצורה שתשמור עליו.

לסיכום

ציפוי שיניים למינייט הוא הדרך הטובה ביותר להעניק לשיניים שלכם מראה מבריק, ולא משנה מה היה המצב שלהן לפני כן. אצל ד”ר יוסי פיש תוכלו לעבור את הטיפול בצורה יעילה, תוך התאמה מושלמת של הציפוי לשיניים שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר עם המרפאה בטלפון מספר 0523330456.