הלבנת שיניים מוכתמות להחזרת הברק

מי זקוק להלבנת שיניים? מתי ומדוע ההליך נחוץ? מהי התוצאה הסופית של הלבנת שיניים? מדוע מדובר בשירות רפואי אשר לא מומלץ לוותר עליו?

יש לדייק במינוח- הבהרה ( ולא הלבנה). תהליך ההזדקנות של השיניים גורם להן להצהיב. למשל- השער מלבין , העור מתקמט והשיניים מצהיבות .

ולכן הפעולה שאנו עושים היא להבהיר את השיניים מהצבע שלהן היום לצבע הרבה יותר בהיר והתחושה היא שהלבנו אותן כשלמעשה הבהרנו אותן.

הצבעים שאותם אפשר להבהיר הם- צהוב כתום וחום. הצבעים שאותם אי אפשר להבהיר הם- חום ואפור.

הבהרת שיניים נדרשת עבור כל מי ששיניו הצהיבו. למעשה לא מדובר בטיפול במקרים “רגילים” כמו עששת או אבנית אלא בשן שהצבע שלה נעשה כהה יותר ובעל גוון צהבהב. הצבע של השיניים משפיע על המראה הכללי כמו גם על הביטחון העצמי של בעליהן. לכן, ובדיוק מסיבה זו, יש לחשוב על הבהרת שיניים, ביצוע ציפויי למינייט לשיניים, אשר ביכולתו לספק תפנית מרשימה במראה בכל הנוגע לשיניים צהובות – וגם תורם רבות למניעת מצבים מסוג אלו.

מה כוללת הלבנת שיניים?

תחילתה של הפעולה היא פגישה עם השיננית. היא תסיר את הכתמים מהשיניים-מפני השטח מהכתמים שעל השן כגון סיגריות צבעי מאכל וכו. ואז הרופא ישתמש בתכשירים כימיים מיוחדים שביכולתם להעלים את הפיגמנטים הכהים מהאמייל של השן כלומר מהשן עצמה. בהנחה שהצבע הוא מהדנטין של השן ( החומר ממנו עשוי השורש או החומר מתחת לאמייל) צבע זה לא יבהיר.

מתי יש צורך בטיפול בדרך כלל?

  • כשלב ראשון בתכנית שיקום פה מקיפה.
  • אחרי טיפול שיננית להסרת אבנית פנימית.
  • כטיפול יחיד – אם הלקוח חש ששיניו כבר לא מה שהיו פעם, וזקוק לנוסחת הלבנה ייחודית.
  • לפני אירועים של “השטיח האדום” בהם המתרפא רוצה להראות זוהר במיוחד. למשל חתונה ,גם לכלה וגם לחתן כאחד , או לבני משפחותיהם.

מה סוד הקסם של הלבנת שיניים מוצלחת?

כדי להגיע להלבנת שיניים מוצלחת יש לקחת בחשבון שישנם כמה “כללים” החשובים להצלחת הטיפול והם – יש להיות בצום מאכילה לפרק זמן שהוגדר על ידי רופא השיניים מסיום הטיפול, יש שלא לאכול מוצרים הכוללים צבעי מאכל על סוגיהם השונים.

ד”ר יוסי פיש – מרפאה המתמקצעת  בביצוע לבנת שיניים

במרפאת ד”ר יוסי פיש מסייעים לכם להחזיר את הלובן לשיניים. ניתן לתאם טיפולי הלבנת שיניים עצמאיים או במסגרת תכנית טיפולים כוללת של שיקום פה או ניקוי אבנית. התוצאות מדברות בעד עצמן, ולאחר הטיפול אתם תזכו היום שוב לחיוך המבריק והגדול ביותר בסביבה.

באפשרותכם ליהנות כבר עכשיו מחיוך לבן מאוזן לאוזן. לתיאום טיפול הלבנת שיניים יש ליצור קשר עם מרפאת ד”ר יוסי פיש בדף הבא ולהתחיל לראות את השינוי.