אפשרויות הטיפול בשתלים

אילו אפשרויות לטיפול בשתלים קיימות? מהיכן כדאי לקבל המלצה לגבי אפשרויות הטיפול בשתלים? הודות להתקדמות בשיטות הטיפול לצד טכנולוגיות חדשות אשר נכנסו לענף, אפשרויות הטיפול בשתלים גדלו בצורה משמעותית.

הודות להתקדמות בשיטות הטיפול לצד טכנולוגיות חדשות אשר נכנסו לענף, אפשרויות הטיפול בשתלים גדלו בצורה משמעותית. כיום, השתלים יכולים לספק מענה לבעיות דנטאליות רבות, כמעט ללא כאבים, בזמן קצר יחסית ובעלות נמוכה. רופאים אשר מכירים את החידושים ויודעים כיצד להשתמש בהם, יכולים להציע פתרונות לבעיות רבות ברפואת הפה, פתרונות אשר יתאימו אפילו לאותם אנשים המפחדים מטיפול דנטאלי. בעקבות הקלות בה התהליך מבוצע והתוצאות המרשימות אותן הוא משיג, אנו חווים מגמת עלייה במספר האנשים אשר עוברים תהליך של השתלת שיניים ממניעים אסתטיים ולא רק רפואיים.

בחירת המקרה – case selection

האמת שקשה מאוד לענות על שאלה זו מבלי לפגוש באופן אישי את המטופל. מכיוון שאפשרויות הטיפול בשתלים מגוונות, רופא מיומן יוכל לתת מענה למספר רב של בעיות רפואיות ואסתטיות בהתאם למקרה של כל מטופל ומטופל. אנשים עם חוסר חלקי או אפילו מלא של שיניים הם הראשונים אשר ייהנו מהטיפול שיוכל להחזיר להם את החיוך.

חוסר השיניים יכול לנבוע ממחלה או מאי שמירה על היגיינת הפה. לא משנה מה הסיבה, שיניים חסרות בפה עלולות לפגוע בצורה ניכרת באיכות החיים של המטופל וכן בנראות שלו ולכן יש למצוא עבורן טיפול מתאים. אנשים נוספים אשר יכולים ליהנות מהטיפול הם אלו אשר שיניהם נפגעו מנזקי הזמן ומעוניינים בשיניים הנראות טוב יותר, או אנשים ולהם בעיות דנטליות אחרות אשר דורשות מענה מקצועי.

למה ד”ר יוסי פיש?

אם אתם לא מרוצים מאיכות השיניים שלכם או מהמראה שלהן מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא בנוגע לאפשרויות הטיפול בשתלים. ד”ר יוסי פיש הוא אחד מהרופאים המנוסים בארץ ובעולם והוא מתמקצע בהשתלת שיניים על כל האפשרויות שקיימות. לאחר שתפקד כמשתיל בכיר ברשת שורש, תדהר ובמרפאת אריאל ובעזרת ניסיון הנצבר למעלה משני עשורים, ד”ר יוסי פיש יוכל להחזיר לכם את החיוך ולהציע לכם את אפשרויות הטיפול בשתלים המתאימות לכם ביותר. לפרטים נוספים או לתיאום פגישה, אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון או להשאיר פרטים באתר ונשמח לפרוש בפניכם את אפשרויות הטיפול בשתלים המתאימות לכם

השתלת שיניים – הגדרת הצלחה