טיפולי שיניים בהרדמה לילדים

מי מבצע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים? מתי מבצעים טיפולי שיניים בהרדמה מלאה והיכן מומלץ לעשות זאת?

הפחד מרופא השיניים מתחיל כבר בילדות. ילדים רבים מקשרים את הביקור אצל רופא השיניים או השיננית עם כאבים ולעיתים קרובות מעדיפים שלא להתלונן על כאבי שיניים על מנת להימנע ממנו. כמובן שתופעה זו היא בעיתית ביותר מכיוון שככל שעובר הזמן, כאבי השיניים רק יחריפו ומה גם שמחיר הטיפול בהן רק יעלה. לכן מתפקידנו ההורים להיכנס לתמונה ולהקפיד על בדיקות שגרתיות לאורך השנה. החיוך עתיד ללוות את ילדכם למשך כל החיים ולצערנו גם בעיות שיניים רבות, בהיעדר הטיפול המתאים, ולכן טיפולים שגרתיים וניקיון השיניים הנם הכרחיים כבר מילדות.

מתי מבצעים טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים?

מרפאות רבות לא מציעות טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים מכיוון והן לא מומחות או מנוסות מספיק בטיפולים מסוג זה. במרפאות אשר כן מציעות זו היא החלטה משותפת של הרופא והמטופל. לטיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים ישנם יתרונות רבים. טיפולים אלו יורידו את החרדה של ילדיכם מהביקור אצל רופא השיניים ויאפשרו להם לשתף את הרופא בכאבים שלהם. כמובן שטיפולים מסוג זה יעודדו את הילדים לטפל בשיניים שלהם אך הם גם יאפשרו לרופא לטפל בהן בצורה מקצועית יותר. טיפול בילד יכול להיות קשה יותר מטיפול במבוגר מכיוון וילדים מפחדים וזזים יותר. בעזרת טיפול בהרדמה מלאה, הרופא יכול להיות ממוקד כולו ללא החשש שמא הילד יזוז, וכך גם זמן הטיפול מתקצר וגם איכותו עולה.

היכן מומלץ לעבור טיפולי שיניים לילדים?

כמו בשאר ענפי הרפואה, עבודה עם ילדים היא מעט מסובכת יותר ויש להיות רופא מנוסה בכדי לעשות את העבודה נאמנה מבלי לעורר אצל הילד פחדים או חששות. טיפולי שיניים בהרדמה מלאה חייבים להיעשות במקצועיות ומומחיות בכדי למנוע סיבוכים ולכן יש לפנות למומחים בתחום. ד”ר פיש היינו רופא וותיק עם ניסיון של למעלה משני עשורים בטיפולי שיניים והוא תפקד כמשתיל בכיר ברשת שורש, מרפאת אריאל ורשת תדהר.

ד”ר יוסי פיש – מרפאת שיניים לילד שלך

לפרטים אודות טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים השאירו פרטים באתר או התקשרו לקביעת פגישת ייעוץ לא מחייבת ותוכלו להיות בטוחים שאתם משאירים את הטיפול בשיניים של הילד שלכם בידיים הנכונות.

לתיאום תור או לקבלת פרטים נוספים בנושא טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים, צרו עמנו קשר בטלפון 052-333-0456 עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם