השתלות בהרדמה מלאה

השתלת שיניים היא טיפול פורץ דרך בתחום רפואת השיניים. בשנים האחרונות, מה שהיה נחשב בלתי אפשרי עד לפני מספר שנים, הפך לטיפול שכיח ושגור בקרב מרפאות שיניים רבות בארץ ובעולם וזאת כמובן, הודות להתקדמות הטכנולוגית המאפשרת השתלת שיניים מהירה בהרדמה מלאה.

החדרת השתל הוא ההליך המרכזי בהשתלה והוא מבוצע לרוב בהרדמה מקומית אף על פי שניתנת אפשרות לבצעו בהרדמה מלאה, בעיקר למי שחושש מההליך עצמו. בעולם קיים מגוון רחב של שתלים ובזמן הטיפול הרופא ימליץ למטופל באיזה שתל הכי עדיף לו להשתמש. לדוגמה השתלים הדנטלים מתחברים לעצם, מה שהופך אותם לאופציה היחידה לשיקום פה בשיניים קבועות.

תהליכי קדם לאישור תהליך השתלת שיניים בהרדמה מלאה

ראשית מבוצעות למטופל בדיקות קליניות ורנטגן מקיפות. בהמשך הטיפול מתבצע תכנון של תוכנית הטיפול הסופית, לאחר אישור התוכנית המטופל נשלח לבצע מספר בדיקות כגון: בדיקות דם, א.ק.ג ובמידת הצורך בדיקות ואישורים נוספים בהתאם למצב הרפואי האישי של המטופל. ההרדמה כללית מתבצעת באמצעות חומר הרדמה היוצר מצב של שינה עמוקה וללא חשש מכאב.

ד"ר פיש השתלת שיניים בהרדמה מעל 20 שנות ותק

הדרך בה יש לבחור את השתלות השיניים שלכם היא על בסיס התייעצות עם רופא בעל ניסיון בתחום. הוא יאבחן באיזו דרך צריך להשתיל את השיניים באמצעות צילום שיניים ובדיקות נוספות. במידה ואין לכם מספיק עצם תחתונה, הוא ישתיל רקמות עצם בטרם ביצוע השתלים ועל רקמת העצם שהושתלה אצלכם, ישים את השתל. השיטה החלופית היא, כאמור, להטביע את השתל ישירות על העצם המקורית בהינתן שישנו עובי עצם נדרש.

ד”ר יוסי פיש – טיפול השתלות שיניים בטוח

במרפאת ד”ר פיש מתמחים בכל השיטות המתקדמות ביותר להשתלת שיניים, לרבות: גשרים, כתרים ושיניים תותבות, על פי מקרי האישי שלכם. ד”ר פיש בעל ניסיון רב ברפואת שיניים ולו ניסיון רב בתחום וכן היכרות עם שיטות טיפול מתקדמות.

לתיאום תור ולקבלת פרטים נוספים בנושא טיפולי השתלת שיניים בהרדמה מלאה, צרו עמנו קשר בטלפון 052-333-0456 עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם

[dt_button el_class=”btn-bold” link=”https://www.drfish.co.il/contact/” size=”big” bg_color_style=”custom” bg_color=”#004c8a”]לקביעת תור ולפרטים נוספים לחצו כאן[/dt_button]