שיטות מתקדמות בהשתלות שיניים

במה שונות השיטות השונות להשתלות שיניים? אילו שיטות מתקדמות קיימות? היכן ניתן לבצע השתלות שיניים מתקדמות?

הדרך בה יש לבחור את סוג השתלים היא על בסיס התייעצות עם רופא. הוא יאבחן באיזו דרך צריך להשתיל כדלקמן:

ראשית, הוא יאבחן את כמות העצם בלסתות. בהנחה שהעצם רחבה וגבוהה מספיק, ישנה אפשרות להתקדם מיד עם ביצוע ההשתלה. בהנחה שהעצם לא מספיק רחבה או גבוהה ישקול הרופא augmentation (השתלת עצם לגובה או לרוחב) תלוי במקרה. את האבחנה עושים על ידי צילומים מתאימים שהם פנורמי או סיטי.

השפעת דחיסות העצם על השתל

בחלל הפה יש כמה סוגי עצמות. בלסת עליונה יש יותר עצם ספוגית (spongiosa), ובלסת תחתונה עצם צפופה (compact). לפי סוג העצם אפשר לבחור בצורות שתלים שונות למשל, כדי לקבל אותה אחיזה בין עצם צפופה לעצם ספוגית, בעצם ספוגית ניתן להשתמש בשתל קטן יותר.

לפי דחיסות העצם בוחרים את סוג השתל למשל יש שתלים עם הברזה (כנפיים רחבות) לעצם רכה כך ששטח הפנים של השתל גדול יותר.

עקירה עם השתלה: השתל משמש גם כאמצעי הגנה על פצע העקירה

בשיטה חדשנית זו ניתן להתקין את השתל באזור העקירה- מכתשית, לאחר שחוטאה ונוקתה במהלך ההליך הכירורגי. אם אחד החששות הנלווים אל טיפולי שיניים מסוג זה הוא הכאבים, במקרה זה פציינטים רבים מעידים על חוסר כאב כמעט מוחלט כאשר האזור הרדום מתעורר ועל ידי שיטה זו, כבר למחרת היום בדרך כלל כבר אין כאב כלל. כמו במקרה שצוין לעיל, גם כאן ייתכן כי תידרש השתלת רקמות עצם ואז ייתכן כי משך הטיפול יתארך.

שיטות מתקדמות בהשתלות שיניים במרפאת ד”ר פיש

במרפאת ד”ר פיש מבצעים את השיטות המתקדמות ביותר להשתלת שיניים, לרבות: השתלות מיידיות, השתלות ממוחשבות, הרמות סינוס, השתלות עצם והשתלות בלוק עצם. ד”ר פיש בעל ותק של מעל 20 שנה ברפואת שיניים ולו ניסיון רב בתחום וכן היכרות עם שיטות טיפול מתקדמות.

למידע נוסף אודות שיטות מתקדמות בהשתלות שיניים – פנו למרפאת ד”ר פיש כאן ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

השתלת שיניים – כמה זמן מחזיק שתל?