השתלת שיניים ביום אחד

על טיפול שתלי מיני שמעתם? ועל שתלי שורש ולהב? הידעתם כי ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד בעזרת שתלים אלה?

בחירת השיטה להשתלת השיניים שלכם מצריכה ייעוץ מקצועי מרופא שיניים ורצוי שיהיה זה הרופא שגם מבצע את ההשתלה, משום שלו יש את הידע המקצועי המדויק ביותר בתחום . על פי רוב משתמשים רופאי השיניים בשתלי שורש. אם מבנה הלסת מאד דק, הם נאלצים להשתמש בשתלי להב בעלי זוג חודים, שתפקידם לקבע את החיבור של השתל כמו טבעת מסביב לעצם. כאמור, במקרים בהם העובי של הלסת “רגיל”, משתמשים בחיבור שתל שורש ללא להבים. ומהו שתל מיני? בשתל זה נעשה שימוש במסגרת טיפולי השתלות שיניים ביום אחד.

מדוע רק מעט מרפאות משתמשות בשתל מיני?

משום שזהו טיפול חדש יחסית, הדורש ניסיון של הרופא המטפל. הוא דורש הרבה דיוקים והרבה שלבים וכן רמת המיומנות הנדרשת בהם היא בגדר “קוצו של יוד”. טיפולים אלו נחשבים מאתגרים גם עבור רופאי שיניים מנוסים. יחד עם זאת, רופא שיניים שמכיר היטב את ההליך הטיפולי האמור, יכול לעשות זאת בתוך מספר שעות ולא במסגרת טיפולים חוזרים רב שלביים ומכאן השם – השתלות שיניים ביום אחד. השתל, אגב, מכיל מינימום רכיבים פולשניים, אך אותם רכיבים שאמונים על החיבור יושבים חזק על מקום השתל ומושתתים על בורג מתכת חזק. חלקו הנראה לעין של השתל בצבע לבן ממש כמו השיניים שלכם.

השתלות שיניים ביום אחד במרפאתו של ד"ר יוסי פיש

במרפאת ד”ר יוסי פיש מבצעים גם השתלות שיניים ביום אחד. המרפאה אשר ביצעה פרויקטים אלו בעבר עבור פציינטים רבים, מעסיקה צוות רופאים שעוסקים בשתלים וכירורגיה מן המעלה הראשונה. במסגרת טיפולי השתלות שיניים ביום אחד שאנו מבצעים, מושתלים שתלי מיני, אך ניתן גם לבחור בסגנון המסורתי יותר המבוסס על שתלי שורש או להב המצריכים טיפול מעט יותר ממושך.

השתלות שיניים ביום אחד עושים אצל מקצוענים! פנו למרפאת ד”ר יוסי פיש ואנו נשמח לספק עבורכם פתרון מתאים.

השתלת שיניים – איפה עושים שתל?