ברקטס או סמכים ממתכת

מהם ברקטס לשיניים? מה מייחד אותם? והאם ניתן ליישר שיניים באופן המשתלב אסתטית עם השיניים?

ברקטס, או סמכים ממתכת הנם עזרים קבועים ליישור השיניים, וזאת בשונה מהעזרים הניידים אותם המטופל מרכיב חיצונית על חלל הפה. בשפה העממית קוראים להם גשר. על אף כי עזרים קבועים אלו מחוברים ישירות לשיניים עם חוט מתכת דקיק בין כל ריבוע מתכת, ועל אף כי צבע המתכת הכסוף אינו מתיישב מבחינה אסתטית עם מראם הלבן של השיניים, מדובר באמצעי היישור המהיר ביותר, שמשיג שיניים ישרות בפרקי זמן קצרים למכביר.

ברקטס וסמכים מחרסינה

אנשים רבים חוששים לפנות להליך רפואי זה ולו רק בשל המראה. אולם כיום, ישנם סוגים שונים של סמכים לשיניים, כאשר אפשרות הבחירה נתונה לשיקולים כאלו ואחרים. אם רוצים בפתרון אסתטי, במקביל לזה הרפואי, ניתן לבחור ברקטס מחרסינה, ובכך לפתור את בעיית העיצוב. סמכים אלו משתלבים טוב יותר עם השיניים, המראה שלהם יותר אסתטי, מידת התאימות תהיה גבוהה יותר וסביר שחבריכם לעבודה או ללימודים כמעט ולא יבחינו בכך שיש “גשר” על השיניים שלכם.

השלב הבא - מציאת אורתודנט מומלץ

מציאת אורתודנט מומלץ לביצוע יישור השיניים צריכה להיעשות על סמך המלצות וכמובן שיש לבחור ברופא הטוב ביותר לעבודה. אנו סבורים כי אורתודנט טוב נבחן על פי המלצות ממטופלים קודמים, אותן ניתן למצוא ברשת, או מעדויות של חבריכם ומכריכם. אורתודנט מומלץ יסביר לכם את כל ההשלכות הנלוות ליישור השיניים, יתאים את סוג הטיפול (שזה כולל את דגם הסמכים המתכתיים הנדרש עבור המנשך שלכם) וכן יבהיר לכם את הסיכויים להצלחתו.

ברקטס או סמכים ממתכת מטעם מרפאת ד”ר פיש

במרפאת ד”ר פיש תוכלו ליישר את השיניים שלכם בהתאמה אישית, תוך ביסוס הטיפול על שכבת גילו של המטופל ועל מצב המנשך שלו. המרפאה עובדת על פי אמות מידה מקצועיות, מה שאומר שהטיפול יהיה לא רק יסודי ומקיף אלא גם שתמיד יסופקו התוצאות הטובות והיעילות ביותר.

למידע ופרטים אודות ברקטס או סמכים ממתכת צרו קשר עם המרפאה בכפתור קביעת תור / בטלפון 052-333-0456

[dt_button el_class=”btn-bold” link=”https://www.drfish.co.il/contact/” size=”big” bg_color_style=”custom” bg_color=”#004c8a”]לקביעת תור ולפרטים נוספים לחצו כאן[/dt_button]