אודות





אודות מרפאת שיניים ד”ר יוסי פיש










עם סיום לימודי רפואת השיניים באוניברסיטת תל אביב, פתח ד”ר יוסי פיש מרפאה פרטית מהאיכותיות בארץ. ראייתו המקצועית של ד”ר פיש משולה לזו של רופא כללי המתייחס למתרפא בכללותו ולא רק באופן נקודתי, ובהחלט כל מתרפא של דר פיש מרגיש את היחס האישי וה״ הוליסטי״ המתייחס לכלל מצבו הבריאותי ונפשי של המתרפא ולא רק לבעיה הדנטלית. גישה זו אימץ דר פיש עוד כשעסק בלימודי הרפואה הכללית .

אפשר לחוש בגישה זו כבר בפגישה הראשונה עם ביצוע הבדיקה הראשונית וקבלת תכנית טיפול שלרוב תכלול מספר אפשרויות על מנת להתאים את הטיפול לרקע המתרפא ואפשרויותיו.
הכבוד ההדדי ששורה במרפאה ובין הרופא למטופל, מתבטא בין היתר ״בחדר המתנה לא עמוס״, שמשמעותו היא דיוק במועדי הפגישות והטיפולים ללא המתנה ותוך מתן ״ כבוד ״ לזמנו של הזולת .


צור קשר

















ללא טיפולים חוזרים


מבחינה מקצועית , מרפאת ד”ר פיש היא מרפאת קונספט ה ״ תחנה אחת ״ ( One stop shop ) והכוונה כאן היא כפולה, כי מלבד מיקרים נדירים, כל סוגי הטיפולים מבוצעים במרפאה וע״י צוות המרפאה האיכותי. וכל טיפול מסתיים לשביעות רצון המתרפא וללא צורך בטיפולים חוזרים.











עוד על ד”ר פיש:


דר פיש מתנדב במספר רב של פעילויות הקשורות ברפואת שיניים ביניהם הדרכה באוניברסיטה , מז״פ – זיהוי פללי של המשטרה והוא הכי גאה בתרומתו לילדים הנזקקים של אילן .

* הוליסטי – ביטוי השגור בפסיכולוגיה .
2 שיטות טיפול בפסיכולוגיה , האחת ״ביהביורוסטית ״ התנהגותית (behavior ) והשניה הוליסטית ( whole ). הראשונה מטפלת בהתנהגות , נקודתית , של המתרפא והשניה מטפלת בכל או במיכלול הבעיות של המתרפא.




יחס אישי


בשונה ממרפאות רבות, היחס האישי והאכפתיות של דר פיש באים לידי ביטוי בכך שד”ר פיש בעצמו מקבל את המתרפא לבדיקה ומחליט מול כל מטופל מה ומי יבצעו את הפעולות הנדרשות. בנוסף, דר פיש מבצע אישית את הפעולות הכירורגיות ואת הטיפולים המסובכים ביותר.

במקרים של טיפולים בהרדמה כללית, דר פיש אוחז את המתרפא יד ביד עם מרדים מוסמך ובעל ניסיון של שנים, וזאת עד לסיום הטיפול והתאוששות המתרפא.

גאוות ה”משפחה” וה”אכפתיות” ההדדית הינה נחלת הכלל במרפאת דר פיש. הן מצד המתרפאים וכמובן מצד הרופאים והצוות. המרפאה גאה בציבור הרב של מטופלים שהם דור שלישי במרפאה . עדויות לשביעות הרצון אפשר לראות במספר הרב של ממכתבי תודה והוקרה של המתרפאים השונים.











קביעת תור


אנו כאן בשבילכם לקביעת תורים, לשירות לקוחות ולשמיעת חוות דעת על טיפולים שעברתם במרפאה.


ליצירת קשר וקביעת תור לחצו כאן












סרטונים





דר פיש מארח את מנחם הורוביץ בתכנית חיסכון



שתלים – ד”ר פיש